Som om någon hånskrattar...

Söndagen innan min golgata vandring börjar.
Jag skall börja jobba imorgon efter 3 veckors semester.... DÅ passar det på att bli bra väder... Det finns ingen rättvisa i världen. :)

Nåja .. På måndag börjar dagen med ordförande möte, alla parti ordföranden inom alliansen träffas och på kvällen har jag både styrelsemöte och medlemsmöte inom Folkpartiet.
Hektisk dag imorgon. Vi får väl se hur mycket jag skriver om vad som kommer fram då. ;)

Men idag, då skall jag bara gå till mölnvik för kattmat.
Jag har inte nämnt att jag har katt? Det är en lite tjej som heter Mitzi. Vi vet inte hur gammal hon är eftersom vi hittade henne i skogen och hon adopterade oss lika mycket som vi adopterade henne.
















Hon är en gammal dam ,tror vi, och med ålderns rätt "bossar" hon med oss. Fast det är ok tycker vi och delar gärna vårt hem med henne.

Kommentarer

Anonym sa…
katter är som katter är.. alla är individer :D

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär