Målgång



Då är vi där.

Det är flera som följer min blogg och der är roligt, trist bara att jag inte kunde hålla vad jag föresatte mig. Det beklagar jag.

Här kommer då det laget som skall föra Folkpartiet Värmdö vidare i 2 år och bortom det.


Kommunstyrelsen

ord. Peter Bondesson, ers Anders Bergman och Fredrik Sneibjerg

Kommunstyrelsens Arbetsutskott

ord. Peter Bondesson

Kommunstyrelsens Produktionsstyrelse.

v. ordf. Anders Bergman

Samhällstekniska nämnden

ord. Anders Gullander ers Johan Edholm och Jonathan Lööf

Socialnämnden

ord. Fredrik Sneibjerg ers. _______________________

Nämnden för äldre och funktionshindrade

ord. Lars Carpelan ers. Mats Benjaminsson och ________________


Byggnads, miljö och hälsa

Ord. Johan Edholm ers. Anders Gullander och __________________


Ungdoms, kultur och fritid.

Ord. Pia Hedström er. Ursula Magnusson och Britt Lindmark

Utbildningsnämnden

Ord. Peter Bondesson ers. Alf Lejdemyr och Jorge Tenorio


Så ser det ut.

Som ni säkert ser så saknas det några ersättare men dessa kommer att utkristalisera sig under December hoppas jag. Jag är den förste att beklaga att förhandlingarna har dragit ut på tiden, därav problemet med ersättarna. Valberedning har arbetat otroligt bra trots det. En eloge till dem.



Kommentarer

Anonym sa…
Vilket dreamtream. Med Bondesson i spetsen kommer fp att gå hur långt som helst.

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär