Midsommar

Glad midsommar till er alla mina bloggläsare.

Jag satt igår, som var midsommarafton, hemma med min sambo och son, hennes syster och två söner, hennes bror med fru och tre barn samt svärmor.
Det kallas huset fullt, jobbigt, men oj så givande att vara omgiven av all den energin. 6 Barn som rusar runt inne och ute, skrattar och stojjar är sommrigt för mig.
Alla ville förstås titta på den nya katten (Sten) och även på grodan i akvariet. När det gäller den nya katten har vi redan skaffat en tjejj till honom och döpt henne till Flisa. Den levereras på Måndag.

Nu är det väldigt mycket sommarlov inom politiken. Det finns många politiker som behöver det, dom har kämpat som sjutton under våren och är trötta.
Det som roar mig just nu inom politiken det är hur folk redan börjar positionera sig inför valet. Det görs utspel från höger och vänster som bara är till för valet 2010. C och KD ligger inte bra till om man skall tro den oppinionsundersökning som NVP publicerade i Tisdags. Kan det vara därför som representanter för C och KD gör så många utspel?

Under hösten skall vi inom FP presentera vår "line up" för 2010.
Då får vi se vilka krafter som skall föra den liberala fanan högt i värmdö.

Jag kommer att arbeta hela sommaren utom 2 veckor när vi åker till Skåne och Danmark så jag kommer att blogga.

Vi ses

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär