Vett och ettikett, i Mårtenssons namn.

Det är, som alltid, roande att läsa Herr Mårtensson inlägg i bloggosfären.
I det senaste inlägget, där jag enligt Herr Mårtensson förövrigt muttrar, påpekar han att jag inte länkade till hans inlägg i ett tidigare jag gjort, han hänvisar till nettikett.. Jag beklara det verkligen, det var inte med flit som jag ignorerade hans blogg.

Vad jag däremot tänker på är när samma Mårtensson sturskt slår sig för bröstet och säger att "Min. MÅRTENSSONS roll är att bevaka vad som sker i Almedalen. Mina läsare av bloggen har bett mig göra det."
Kul att höra att så är fallet. Jag utgår ifrån att hans läsare mejlar honom direkt eftersom det inte finns särskilt många fler kommentarer på hans senaste sida än det gör på min senaste sida.
Ingen av de kommentarerna ber i alla fall honom om att åka till Almedalen i deras namn. Nåväl, de personer som har skickat Herr Mårtensson på detta heliga uppdrag, att bevaka Almedalsveckan i deras namn kanske har fått direktkontakt med Herr Mårtensson.
Jag har inte lyckats att hitta epost eller annat kontaktsätt på Herr Mårtenssons blogg, men den finns nog, dold för den oinvigde.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär