365

Idag är det 365 dagar kvar till valet 2010.
Jag har fått en del spännande SMS från partiet i denna fråga och även så har en del bloggkollegor skrivit i ämnet.
Vårt eget parti har börjat processen med nomineringar och vi är snart i mål med vår lista för 2010.
Det enda jag, så här en lördags eftermiddga hösten 2009, vill säga är: jag insisterar på att ni röstar 2010. Det är bäst :) om ni röstar på Folkpartiet Liberalerna men ni måste rösta. I Värmdö beräknas det finnas 27000 röstberättigade nästa år.
I mina ögon så kan man inte gnälla på politikerna i 4 år om man inte röstar.
Så om du vill komma med kritik (bra eller dålig) eller bara gnälla i 4 år så bör du rösta.
Väl mött Söndagen den 19 september 2010.

Kommentarer

Nåja, visst är det skäl att påminna om de allmänna valen om ett år. Däremot är det svårt att se bra alternativ... Nomineringarna får väl visa hur det blir med det.

DOCK, redan idag söndag är det ju val. Inte kyrkoval, men val till kyrkliga organ. Märkligt nog med politiska listor...

http://lars-ericksblogg.blogspot.com/2009/09/inga-pirater-i-kyrkan.html
Fredrik sa…
NJo visst är det val idag (söndag). Det som oroar mig lite är kanske just det att det finns politiska partier som fortfarande ställer up+p på det. Staten är skild från kyrkan..... Här i Värmdö är det endast ett parti, Moderaterna, tror jag som ställer upp. Sedan finns det en hel hög med fria Listor

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär