Almedalen.

Nu börjar det dra ihop sig till detta spektakel. Det är bara drygt 3 månader kvar.
Jag har tidigare skrivit om det här och här.
Seved Monke börjar veva i sitt positiv om almedalsveckan.
Jag hoppas att jag har fel och att Seved kommer att säga på en blogg post senare "Vad var det jag sa".
Jag hoppas innerligt att årets alemdals vecka blir nått som alla andra än "politiker, skribenter på diverse tidningar och politiker wannabees" kan tycka om? Och jag räknar inte in Gotlands Turistbyrå.
Tänk om det faktiskt kom ut nått från den veckan som folk kommer att komma ihåg mer än 2 dagar?
Fast å den andra sidan så verkar Martina Lind som vanligt förstå galoppen innan vi andra ens har fått hästen ur stallet. För Bloggare så kommer H12 att finnas. Där kan ljuv musik uppstå. Eftersom jag inte kommer att åka förlitar jag på att mina bloggande kollegor kommer att uppdatera oss dödliga på detta spekakel av guds nåde.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär