Personlvalskampanj 2010

Ja då bör jag lite med min personvalskampanj. Jag står som nr 2 på vår lista i kommunen, Gustavsberg.

Idag har jag lanserat min hemsida www.sneibjerg.se där jag erbjuder alla att kunna se närmare på mina frågor men även kunna diskutera frågorna i ett öppet forum.

Turismen är en fråga som jag brinner för. I Stavsnäs kommer vi att behöva flera möjligheter för kommersiella byggnader, ett snabbköp för sommarturisterna vore väl jätte bra?

Ni alla som läser detta är välkomna och titta runt och komma med förslag, kommentarer och allmäna glädjerop :)

Kommentarer

Hej Fredrik, jag önskar dig all lycka i din kampanj, även om du inte får min röst så är du bäst av de jag träffat i FP.

Tror du ska klarlägga en sak bara, dina fyra områden på hemsidan har inte så mycket koppling till turism, jag gillar dom fyra bättre då det är mer konkret men berätta gärna vad som kommer först.

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär