Ett Avslut som är en början

Nu är valet klart och räknat ute på Värmdö.


Folkpartiet ställer upp med Anders Bergman, Amie Kronblad, Olle Markstedt och jag själv i kommunfullmäktige. En stark 4:a med ett brett samhällsintresse och en Liberal grundinställning.

Jag ser fram mot att få göra en skillnad i fyra år och att få driva de liberala frågor som vi har gått till val på. Sen finns det flera frågor som jag personligen brinner för. Dessa kommer jag att driva.

En sak som jag särskilt kommer att försöka att göra under denna mandatperioden är att göra SD onödiga. Att ta bort grogrunden för det som har fått folk att rösta lokalt på dem är viktigt för alla liberaler i kommunen.

Jag vill också rikta ett personligt tack till dom som kryssade mig i detta valet.

Min förhoppning är att jag kan förvalta det förtroendet bäst av alla. I framtiden vill jag bli den bäst tillgängliga politikern i Värmdö. Men mer om det lite senare :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär