Fredag

Dagen är lite grå och med hot om regn. Kontorets optimist satt på bussen och kvittrade om "solsken och värmebölja på 20 grader". Jag gillar hennes tillrop.
Nu har jag varit tillbaka på jobbet, Selecta, sedan i onsdags.

Jag har under mina år som aktiv inom Folkpartiet inte sett så många nya medlemmar och nyfikna på en gång.
Minns ni hur det var när man som barn skulle skaka glasflaskan med ketchup? Man skakade och skakade och inget.. sen petade man med kniven och då forsade det ut med en faslig fart.
Lite så känns det nu med medlemmar och nyfikna. Flera har fått upp ögonen för oss både innan valet men också efter valet. Jag hoppas så klart att det har med vår politik och våra starka lokala profiler att göra.

Nu börjar snart en ny del av min politiska framtid. Men mer om det senare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär