Surt sa räven

Idag kommer det trista nedfallet av gårdagens överenskommelse.

LG Nilsson ondgör sig om i princip allt som koalitionen gör fast vi inte har gjort något. MP och Yvonne Blombäck får stå i skottgluggen för hans missbelåtenhet. Hans anklagelser om "köpta politiker" är bara tråkigt att läsa.

För egen del önskar jag att LG Nilsson lär sig att stava mitt namn rätt. Om han nu skall citera det jag skriver på sin blogg tycker jag att han först skall länka till min blogg och sedan lära sig att stava rätt. Om han inte ens bemödar sig att kontrollera mitt namn så kanske man kan undra över hur trovärdigt resten av hans påståenden är?

Stefan Mårtensson kommenterar på sin blogg det hända med en analys av en möjlig framtid. Det känns bra att han inte gräver ner sig i det som har varit utan ser till de möjligheter som finns.

Min önskan är att alla som har kommentarer om den nya koalitionen i alla fall ger oss tid att göra nått innan man börjar den negativa kampanjen eller smutskastningen av individer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär