Vårstädning, långa knivar eller inte.

Om det är vårstädning som S ägnar sig åt eller om det är "de långa knivarnas natt" vet jag inte men det verkar som om flera ledande inom S är på väg ut.
"S:t" Stefan Mårtensson skriver om det på sin blogg och gör en anlys av läget inom S och framtiden.
Jag skulle vilja flagga för 2 personer som kan mer. 2 personer som "inte kan vänta"
I vår kommun finns Lars Bryntesson och Annika Andersson.
Oerhört duktiga och pålästa politiker.
Annika med sina otroliga snart 15 år i lokalpolitiken borde kunna ta steget upp.
Lars med sin kompetens och närmast läskiga minne är en annan som jag kan rekomendera.

Jag önskar S all lycka till med sin valprocess, den kan inte vara lätt.
På förekommen anledning. Detta blogginlägg är inte sarkastisk, respektlöst eller på annat sätt otrevligt menad.
Jag vill verkligen göra S-ledningen uppmärksam på dessa två talanger på Värmdö. Personligen har jag en djup respekt för Lars och Annikas kompetens.

Kommentarer

Hej Bloggen,
utan att vara sarkastisk som man möjligtvis ibland kan kan ha rätt att vara i den värmdöska politiken, så menar jag att bloggen i det här fallet har en utomordentlig syn och mening på sina "meningsmotståndare".
Värt att notera
Jan Dolk

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär