S (S)tår (S)tadigt.

Jag skall göra något som händer men inte allt för ofta, kanske inte så ofta som det borde ske.

Jag skall berömma S och särskilt en enskild S person.
Som ni vet så är jag inte precis överens med "Ship to Gaza" även om jag absolut vill se ett fritt Palestina. Ship to Gaza är inte vägen.
Jag har i ett tidigare inlägg förvånat mig över Jonas Sjöstedt bara tog en kort kryssning i medelhavet från Barcelona till Korsika och ville på detta sättet utmana Staten Israel. Jonas tog den enkla vägen ut på Korsika och flög SAS hem (sponsrat av Svenska staten?).
Nu är jag stolt över att en (S)vensk har verkligen utamanat den Israeliska staten. länk
Sven Britton riksdagaman från S med adress i Stockholms bättre kvarter, Rådmansgatan, har gjort det som Jonas (VPK) Sjöstedt inte kunde göra.

Hejja Sven!
Sven utmanade den israeliska staten, den israeliska flottan, den israeliska armen och det israeliska flygvapnet.

Jonas utmanade de höga sjöarna i medelhavet.... skäms...
Bilden ovan är från www.s-info .se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär